Fin fasad

Alltså jag är ju fin, det ska jag ju inte sticka under stolen med. Man ska vara stolt över sig själv. Och det är jag. Men jag är inte lika stark som jag ser ut. Eller på ett ungefär. Men jag behöver liksom få bort det slappa i huden, bort med gammelgäddan och fram med musklerna. Behöver och behöver. Jag vill det.

Och idag tränade jag med Gurra för första gången på tre veckor. Grymt roligt och jag blir ju taggad till tänderna. Dock höll jag på att få skäll för han trodde att det var jag som skulle gå ner 15 kilo, men det skulle ju inte gå, då skulle jag på riktigt gå av på mitten. Jag har inget behov av att gå ner i vikt. Jag vill tighta till mig för att känna mig ännu finare. Och tyck vad ni vill, men det handlar om min egen känsla. Och ni är fina som ni är och jag är fin som jag är, men jag vill bli muskulösare.

Som tur var fick jag inte skäll, jag fick pepp och förhoppningsvis träningsvärk. Och imorgon ses vi där igen, i det fina gymmet. Yes asså. Gött mos. Allt eller inget. Nu är jag påt igen. Ha. Och skit i den svenska blygsamheten, var stolt för den du är och ta för dig.

Detta inlägg publicerades i Eva.

2 kommentarer på “Fin fasad

  1. Maria skriver:

    Fuck jantelagen!! Skönt att höra någon som hyllar sig själv. Härligt att du är på g igen!!!!

Lämna en kommentar